utorak, 18.12.2007.

POZADINA FARMA INDUSTRIJE




Citajuci danas blog, posjetio sam "Nacrtanog" kojeg uvijek rado citam i inspirirao me njegov danasnji napis vezan za sokantnu vijest o velikoj opasnosti cjepiva.

Preporucam da bacite oko na njegov novi post, pa otkrijte sami o cemu je rijec.

Bacih se neposredno nakog toga na istrazivanje trzista informacija i naidjoh na odlican dokumentarac koji govori o tome sto se krije iza velikih farma kompanija, koliki su to izvori zarade, koji karteli su tu upleteni, koliko se manipulira ljudima i sve ostalo vezano za to.

Sve te silne tablete koje nam govore da moramo uzimati za ovu ili onu bolest, ovaj ili onaj simptom.... sve dok nam prakticki ne kazu da nam trebaju biti nadomjestak za hranu... a to mi izaziva, moram priznati, mucninu.

U filmu je jako dobro objasnjeno koliko se u stvari opasnosti krije u velikom broju lijekova (koji vam obecavaju sretniji i "zdraviji" zivot), uz dane primjere zivih zrtava vjere u tu industriju, zatim uvijek onaj nedostatak informacija o tome sto se u stvari sve nalazi u njima itd, a sve od strane etabliranih strucnjaka iz podrucja farmakologije i medicine.

Odavno sam prestao konzumirati tablete, neke uzimam kad je u pitanju npr. jaka bol u kraljeznici (isijas od kojeg vec dugo patim) i sl., ali razmisljam u potpunosti odbaciti te otrove, jer postoje nacini da se covjek uspjesno lijeci i iz prirodnih izvora, koliko god netko tvrdio suprotno.

Osobno sam svjedok gdje se i najteza zlocudna bolest uspjesno prebrodila prirodnim preparatima, no ne zelim vas nagovarati da mijenjate svoje odluke.

Na meni je da Vam ukazem na neke objektivne cinjenice i zato vas pozivam da pogledate ovaj film.



(Napomena: Na blogu "Clear your mind" objavljen je ovaj post, ali zbog po meni vaznoj temi, objavljujem ga i na Podravcu.)

- 00:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>